Koffie, peperkoeken en social media

De campagne is op stoom! Met liters koffie, 800 peperkoeken en een doordachte social media-campagne ziet Nick Derks de Tweede Kamerverkiezingen met vertrouwen tegemoet. De Wijchense Nick Derks is nummer 71 op de kieslijst van de VVD.

De twee afgelopen zaterdagen kon iedereen een ‘Bakkie Doen’ met Nick en de Wijchense VVD bij Café Zus. Inwoners konden vragen stellen of juist een advies meegeven over Nederland en Wijchen onder genot van een bak koffie. Het waren geslaagde dagen en liters koffie gingen over de toonbank. 
Deze week is het treinstation aan de beurt met ‘Koekie Doen’. Tot en met de dag van de verkiezingen van 15 maart staan de VVD’ers op station Wijchen waar treinreizigers worden getrakteerd op heerlijke peperkoeken. In totaal worden er in drie dagen 800 peperkoeken uitgedeeld.
Nick Derks over de campagne: "Ik ben enthousiast. Ik merk ook dat de VVD-fractie, mijn familie, vrienden en kennissen enthousiast zijn. Daarom probeer ik iedereen op een leuke manier op de hoogte te houden van de campagne via social media. Ondanks al het enthousiasme wordt 15 maart een spannende dag waar ik met vertrouwen naar uitkijk."