Vele handen maken licht werk!

Met het bekend worden van de lijsttrekker is de campagneperiode officieel van start gegaan. Tijdens deze periode moet er veel werk verzet worden: van het uitdelen van flyers en het ophangen van posters tot het voeren van gesprekken met de inwoners van gemeente Wijchen. Van het onder de aandacht brengen van de Social Media kanalen tot het vormgeven van het drukwerk. Uiteraard is ook uw hulp van harte welkom!

Iedereen heeft zijn eigen talent: de één is enorm gedreven, de ander enthousiasmeert anderen makkelijk, weer iemand anders heeft uitstekende technische vaardigheden, etc. Iedereen floreert wanneer zijn of haar talent het beste tot zijn recht komt. Wilt u ons helpen door uw talent in te zetten in onze campagne richting de Gemeenteraadsverkiezingen 2018?

U kunt uw interesse laten blijken door een mail te sturen naar fractie@vvdwijchen.nl. Uiteraard kunt u hier ook eventuele vragen stellen.