Geopend: Huis van de Gemeente

Op dinsdag 1 augustus is het Huis van de gemeente open gegaan voor onze inwoners aan de Kasteellaan 27. Check deze rondleiding van VVD-wethouder Rob Engels aan  Wijchens Nieuws voor een eerste indruk.

Op dinsdag 1 augustus is het Huis van de gemeente open gegaan voor onze inwoners aan de Kasteellaan 27. Bent u benieuwd hoe het Huis van de gemeente er van binnen uitziet? Op zaterdagmiddag 9 en zondagmiddag 10 september organiseren wij van 12.00 uur tot 16.00 uur open dagen met rondleidingen door het gebouw.Iedereen is dan van harte welkom. Uw kinderen natuurlijk ook. Zet de data alvast in uw agenda.

Maak vooraf een afspraak

Vanaf 1 augustus werkt de gemeente volledig op afspraak. Dit betekent dat zij u dan graag helpen op een afgesproken dag en tijd. U kunt dus niet zomaar meer binnenlopen voor bijvoorbeeld het aanvragen van een paspoort of rijbewijs. U kunt online een afspraak maken via www.wijchen.nl/afspraakmaken. U kunt natuurlijk ook bellen voor een afspraak via 024 751 71 11.